مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 14:152020-01-01اقتصادي

افزایش قدرت پرش ایران در زمینه اقتصادی


ایران هم اکنون در سکوی اقتصادی، قدرت پرش های بلند را دارد.

- ی مرکز مازندران؛ وزیر کشور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری مازندران با بیان اینکه از سال 57 ایران اسلامی به عنوان کشور مستقل و بدون وابستگی پا به عرصه اقتصادی گذاشت، گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران که اقتصادش وابسته به نفت بود دچار فشار اقتصادی، تحریم های سخت در زمینه دستیابی به تکنولوژی و صنایع روز شد و حالا با گذشت چهل سال، دشمن درصد بازخوانی و اجرای دوباره این تحریم ها است.

رحمانی فضلی افزود: با گذشت چهل سال از انقلاب هم اکنون ایران اسلامی در زمینه های علمی، تجارت، تکنولوژی، سرمایه گذاری و خلق و جذب منابع حرف زیادی برای گفتن دارد.

او گفت: تجار و تولید کننده های ایرانی با توجه به شرایط اقتصادی سخت کنونی در زمینه تجارت و تولید فعال هستند و این سبب شد تا ایران در سکوی اقتصادی قدرت پرش های بلند را داشته باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه نظام بودجه ریزی کشور بعد از 40 سال تغییرات خوبی کرده است، افزود: این نظام هم اکنون به سمت اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند در حال تغییر است.

او با بیان اینکه نقطه ثقل همه ی هجمه های دشمن در تحریم ها، اقتصاد کشور است، گفت: تولیدکنندگان داخلی با توجه به شرایط کنونی و توانمندی های کشور مقاومت کردند و دشمنان در رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت پرش ایران در زمینه اقتصادی

افزایش قدرت پرش ایران در زمینه اقتصادی