مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 16:352020-01-01سياسي

روحانی لایحه حمایت از سهامداران خرد را به مجلس ارسال کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز چهارشنبه لایحه حمایت از سهامداران خرد و اصلاح موادی از قانون تجارت را که با هدف ارتقا جایگاه ایران در نماگر حمایت از سهامداران خرد به عنوان یکی از نماگر های ده­گانه شاخص .

- رییس جمهور لایحه حمایت از سهامداران خرد و اصلاح موادی از قانون تجارت را برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز چهارشنبه لایحه حمایت از سهامداران خرد و اصلاح موادی از قانون تجارت را که با هدف ارتقا جایگاه ایران در نماگر حمایت از سهامداران خرد به عنوان یکی از نماگر های ده­گانه شاخص سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی در دولت به تصویب رسیده است، برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

هیات وزیران با توجه به اینکه نماگر حمایت از سهامداران خرد به عنوان یکی از نماگر های ده گانه شاخص سهولت انجام کسب و کار، وضعیت نظام های حقوقی حاکمیت شرکتی کشور های مختلف را با تأکید بر حمایت از سهامداران خرد اندازه گیری می کند و نظر به اینکه هر چه حمایت از سهامداران خرد در مقابل معاملات اشخاص وابسته که به شرکت زیان می رسانند بیشتر باشد، سطح سرمایه گذاری در بازار های سرمایه بیشتر خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی لایحه حمایت از سهامداران خرد را به مجلس ارسال کرد

روحانی لایحه حمایت از سهامداران خرد را به مجلس ارسال کرد