مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 17:152020-01-01دانش

ساخت الکترودهای نانویی برای ابر خازن ها


­محققان دانشگاه تربیت مدرس با همکاری گروه تحقیقاتی ریچارد کینر (Richard Kaner) دانشگاه کالیفرنیا و لس آنجلس، ابزار ذخیره انرژی طراحی کردند که در تمامی گستره pH کار می کند و کارکرد ممتازی از خود نشان می دهد.

- ­محققان دانشگاه تربیت مدرس با همکاری گروه تحقیقاتی ریچارد کینر (Richard Kaner) دانشگاه کالیفرنیا و لس آنجلس، ابزار ذخیره انرژی طراحی کردند که در تمامی گستره pH کار می کند و کارکرد ممتازی از خود نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه تربیت مدرس به سرپرستی دکتر میرفضل الله موسوی با استفاده از ایروژل های گرافن عامل دار شده موفق به ساخت الکترودهایی با کارایی بالا به منظور استفاده در ابرخازن ها شدند، این نانوکامپوزیت می تواند در گستره وسیعی از pH فعالیت داشته باشد.

استفاده از منابع پاک و تجدیدپذیر انرژی همچون خورشید، باد، جزر و مد دریا و غیره با اقبال زیادی در جهان روبه رو است.

ماهیت فقدان دسترسی پیوسته به این منابع تجدیدپذیر، توسعه روش ها و ابزارهای ذخیره کننده انرژی به ویژه باتری ها و ابرخازن ها را اجتناب ناپذیر کرده است، همچنین توسعه لوازم الکتریکی قابل حمل از قبیل موبایل، لپ تاپ، تبلت و همچنین خودروهای الکتریکی یا هیبریدی لزوم توسعه ابزارهای ذخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت الکترودهای نانویی برای ابر خازن ها

ساخت الکترودهای نانویی برای ابر خازن ها