مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 17:252020-01-01اقتصادي

قوانین مزاحم مانع کسب و کار و رونق تولید است


قوانین مزاحم ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی مانع کسب و کار و رونق تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله مهاجر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اتاق بازرگانی رتبه دوم کشور را در حوزه رونق تولید کسب کرده است اظهار داشت: اتفاقاتی که در حوزه رونق تولید در استان رخ داده به برکت تلاش بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی بوده و سبب شده مازندران در زمینه شورای گفتگو نیز رتبه برتر را به دست آورد.

وی ادامه داد: دغدغه های بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد و مشکلات پیش روی رونق تولید باید تلاش و هم افزایی دستگاه ها و بخش خصوصی رفع شود.

مهاجر با عنوان اینکه دستگاه های جزیره ای عمل می کنند تصریح کرد: مصوبات خوبی در حوزه رونق تولید و شورای گفتگو داریم ولی این مصوبات اجرا نمی شود و دستگاه ها سلیقه ای و جزیره ای عمل می کنند.

رییس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: در حوزه کسب و کار با توجه به سال رونق تولید، قوانین دست و پاگیر وجود دارد و رفع مسائل زمان بر است و قوانین مزاحم ایجاد شده از سوی دستگاه های اجرای مانع رونق تولید و کسب و کار است.

وی با بیان اینکه تحریم ها را به راحتی در حال دور زدن هستیم گفت: در شرایط کنونی بخش خصوصی راحت تحریم را دور می زنند و اگر در کنار هم به درستی قرار گیریم و دستگاه های اجرایی جزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مزاحم مانع کسب و کار و رونق تولید است

قوانین مزاحم مانع کسب و کار و رونق تولید است