مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 18:502020-01-01سياسي

افتتاح مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با حضور روحانی


مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با اعتبار 860 میلیارد ریال با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

- افتتاح مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با حضور روحانی مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با اعتبار 860 میلیارد ریال با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن روحانی شامگاه چهارشنبه با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل، ضمن افتتاح مرکز سوانح و سوختگی این بیمارستان با توضیح مسئولان در جریان روند اجرای این پروژه و چگونگی خدمات این مرکز به بیماران قرار گرفت.

همچنین رییس جمهور از بیماران بستری در یکی از بخش های این مرکز عیادت کرد و در گفت وگو با آنان از نحوه ارایه خدمات در این مرکز مطلع شد.

روحانی همچنین با پزشکان و پرستاران شاغل در این مرکز در فضایی صمیمی گفت وگو کرد و ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به آنان با اهداء شاخه ای گل به آنان از خدمات، تلاش ها و فداکاری های آنان برای ارایه خدمات به مردم و بیماران تجلیل کرد.

مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با اعتبار 860 میلیارد ریال در 5 طبقه با زیربنای 16 هزار 400 متر مربع با 120 تخت بستری به بهره برداری رسیده و دارای بخش های سوختگی، جراحی، ارتوپدی، اورژانس و آی سی یو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با حضور روحانی

افتتاح مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل با حضور روحانی