مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 19:052020-01-01اقتصادي

تفاهم نامه توسعه سد گیوی و پایاب خداآفرین امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا اردکانیان شامگاه امروز در مراسم افتتاح پروژه های آب و برق استان اردبیل با اشاره به نقطه نظرات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خصوص مسائل پیرامون آب، اظهار کرد: خوشبختانه در سفر به اردبیل تفاهم نامه های سد گیوی را با 220 میلیارد تومان اعتبار و سد پایاب خداآفرین را با 60 میلیارد تومان اعتبار بین وزارت نیرو و بانک ها امضا کردیم.

وی افزود: چندین منابع برای کسری اعتبار طرح انتقال آب شرب به مرکز استان اردبیل مشخص شده و در دست مطالعه است که به محض پایان مطالعه این طرح وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: تخصیص حق آبه ها در حال بازنگری است و حق آبه های ارس نیز مورد بازرسی قرار خواهد گرفت و براساس توافق نامه ها و حق آبه ها موضوع بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: مطابق برنامه سال آینده برای اولین بار در کشور شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه زمین گرمایی با ظرفیت اولیه 5 مگاوات با قابلیت افزایش به 50 مگاوات خواهیم بود.

اردکانیان بیان داشت: در قالب پویش الف - ب -ایران  وزارت نیرو از ابتدای نیمه دوم سال جاری تاکنون 90 پروژه در 17 استان با سرمایه گذاری 7 هزار و 92 میلیارد تومان افتتاح شده است که این میزان، پروژه های افتتاح شده امروز استان اردبیل را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه توسعه سد گیوی و پایاب خداآفرین امضا شد

تفاهم نامه توسعه سد گیوی و پایاب خداآفرین امضا شد