مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 06:002020-01-02بين الملل

آشنایی با 10 فرودگاه برتر جهان


به تازگی فهرستی از نتایج بررسی ها و نظرسنجی های اخیر منتشر شده است که 10 فرودگاه برتر جهان را در سال 2019 میلادی معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج بررسی های اخیر و نظرسنجی های صورت گرفته از مسافران و گردشگران خارجی در کشورهای مختلف جهان، به تازگی فهرست جدیدی از رده بندی بهترین فرودگاه های جهان در سال 2019 میلادی را منتشر کرده است که نشان می دهد فرودگاههای ژاپن نسبت به سایر کشورها از تعدد بیشتری در این رده بندی برخوردار شده اند و نشان می دهد که موفق شده اند از لحاظ بسیاری از موارد نظر و رضایت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را به سمت و سوی خود جلب کنند.

بر اساس گزارش وب سایت worldairportawards، فهرست زیر به ترتیب بهترین فرودگاههای بین المللی در جهان را معرفی کرده است: 1.

فرودگاه چانگی سنگاپور، سنگاپور (Singapore Changi) فرودگاه بین المللی چانگی در سنگاپور مسافران و گردشگران را به 200 مقصد مختلف در سراسر جهان جابجا می کند و میزبان بالغ بر 5 هزار پرواز ورودی و خروجی در هفته و 80 ایرلاین بین المللی است.

این فرودگاه بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته بهترین فرودگاه قاره آسیا و همچنین بهترین فرودگاه جهان از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی شناخته و معرفی شده است که میزبان 60 الی 70 میلیون مسافر در سال 2019 میلادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با 10 فرودگاه برتر جهان

آشنایی با 10 فرودگاه برتر جهان