مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 06:152020-01-02ورزشي

رییس هیأت گلف اصفهان: با تیمی بومی در لیگ برتر شرکت داریم


برای اولین بار از تیم کاملا بومی و اصفهانی در لیگ استفاده کردیم که متعلق به هیأت گلف استان اصفهان است، سعی کردیم با توان خودمان در لیگ برتر شرکت کنیم.

- کوروش محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص حضور تیم اصفهان در لیگ برتر گلف اظهار داشت: امسال برای اولین بار از تیم کاملا بومی و اصفهانی استفاده کردیم که متعلق به هیأت گلف استان اصفهان است و از بازیکنان سایر استان ها استفاده نکردیم.

رییس هیأت گلف استان اصفهان افزود: سعی کردیم با توان خودمان در لیگ برتر شرکت کنیم، تیمی 6 نفره از بازیکنان حرفه ای و جوان گلف اصفهان را تشکیل دادیم و راهی لیگ کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاسیت هیأت گلف این است که از ظرفیت موجود در اصفهان استفاده کنیم حتی اگر نتایج خوبی کسب نکنیم؛ تلاش می کنیم در همه رده های سنی و هم در بخش مردان و هم بانوان تیم هایی از ورزشکاران اصفهانی تشکیل دهیم.

محمدی با بیان این که امیدواریم با همین توان و ظرفیت نتایج خوبی کسب کنیم، گفت: بازی اول در تهران است و پنج شنبه با سورتمه تهران بازی داریم؛ تیم 2 روز پیش اعزام شده و دیروز تمرینات خود را در تهران پیگیری کردند.

رییس هیأت گلف استان اصفهان در مورد افتتاح زمین گلف نقش جهان بیان داشت: زمین آماده است، مشکلات رفع شده و کاملا ترمیم شده است، برای صرفه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت گلف اصفهان: با تیمی بومی در لیگ برتر شرکت داریم

رییس هیأت گلف اصفهان: با تیمی بومی در لیگ برتر شرکت داریم