مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 06:252020-01-02سياسي

کشکسرای شهر ترانزیتی و پیشانی آذربایجان شرقی است


معاون استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه شهردار کشکسرای، این شهر را ترانزیتی و پیشانی این استان عنوان و بر ضرورت ایجاد جذابیت شهری و عمران آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود گرشاسبی، امروز در مراسم معارفه شهردار کشکسرای که با حضور علیخانی مدیرکل امور شهری و شوراهای استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به تلاش مجموعه برای عمران و آبادانی گفت: مسیری که در این شهر شروع شده مسیر ساخت است که نشان از اجماع مردم و مسئولان دارد، کشکسرای به عنوان پیشانی استان آذربایجان شرقی است و باید جذابیت ویژه ای در ورودی داشته باشد.

فرماندار ویژه مرند بیان داشت: شهر کشکسرای یکی از شهرهای ترانزیتی و ورودی به استان آذربایجان شرقی است و باید جذاب تر و متفاوت تر و حس تازه ای از شهر و استان در مسافران ایجاد کند.

وی با بیان اینکه توجه به معماری، طراحی شهری و کیفیت کار از مواردی است که باید بیشتر به آنها توجه شود، گفت: این توسعه باعث شکل گیری نرم افزاری می گردد که باعث انسان توسعه محور می شود که باید دارای مشخصه بوده و ما باید آنها را تربیت کنیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: علقه به شهر، توجه به منافع عمومی، نگاه ایجابی، پرهیز از سودجویی و تلاش در جهت آبادانی شهر از مواردی است که باید توجه بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشکسرای شهر ترانزیتی و پیشانی آذربایجان شرقی است

کشکسرای شهر ترانزیتی و پیشانی آذربایجان شرقی است