مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 06:302020-01-02سياسي

کیفیت گرمخانه ها در یک سال گذشته ارتقا یافت


چهارمین گرمخانه زنان امروز در منطقه5 شهرداری تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهارمین گرمخانه زنان با حضور الهام فخاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری، حیدری شهردار منطقه 5 و پروانه مافی، فاطمه ذوالقدر، فریده اولاد قباد و پروانه سلحشوری نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

زهرا بهروزآذر در حاشیه افتتاح چهارمین گرمخانه زنان گفت: این گرمخانه به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و شهرداری منطقه 5 راه اندازی شد و به دنبال آن در این نشست هم اندیشی در خصوص زنان بی خانمان در خدمت شما هستیم.

وی افزود: در 2 سال گذشته که مردم در تهران تغییر را خواستند، اتفاقات مهمی در توسعه گرمخانه های زنان و حل موضوعات اجتماعی برای افراد مغفول مانده در جامعه صورت گرفته است.

مدیرکل امور زنان شهرداری تهران با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص مشکلات زنان بی خانمان افزود: انتشار این اخبار باعث شد افراد و خیریه های بسیاری موضوعات مربوط به زنان بی خانمان را جدی تر دنبال کنند و نقش مردم، جامعه و دولت نسبت به چنین مسائلی بیشتر بررسی شود.

بهروز آذر با اشاره به اینکه گفت وگو می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، عنوان کرد: در این نشست از افرادی که در زمینه زنان فعال و صاحب نظر هستند برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت گرمخانه ها در یک سال گذشته ارتقا یافت

کیفیت گرمخانه ها در یک سال گذشته ارتقا یافت