چرا از گردشگری ادیان غافلیم؟حضور پر رنگ شهروندان در محله جلفا و تحمل انتظاری طولانی، پشت در کلیسای وانک در آستانه سال نوی میلادی، یک پیام روشن دارد: ضرورت تقویت گردشگری ادیان. - ایسنا/اصفهان حضور پر رنگ شهروندان در محله جلفا و تحمل انتظاری طولانی، پشت در کلیسای وانک در آستانه سال نوی میلادی، یک پیام روشن دارد: ضرورت تقویت گردشگری ادیان. محمدابراهیم لاریجانی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت وگو با ایسنا درباره این مسئله اظهار کرد: اساساً ما در تولید محصولات گردشگری یا ضعیفیم و یا غافل. فکر می کنیم محصولات گردشگری فقط همان آثار تاریخی است که به چشم می بینیم و تعدادی جذابیت های طبیعت گردی و البته مکان های زیارتی. وی ادامه داد: علت این امر را شاید بتوان در این مورد جست که از وقتی برنامه ریزی برای رونق بخشی به گردشگری شروع شد همین تفکر حاکم بود اما در حال حاضر صحبت از گردشگری خلاق و تولید محصولات جدید گردشگری مطرح است و می توان آن را به موضوعاتی مثل گردشگری غذا، کودک، ادیان، رویداد، سلامت، آموزش، موسیقی، ادبیات بسط داد. لاریجانی با اشاره به اینکه همه عناصر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می توانند نوعی جاذبه گردشگری باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز نتوانسته ایم در این مفهوم از همه ظرفیت هایی که برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |