مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 07:302020-01-02اقتصادي

لزوم ترسیم نقشه راه برای کاهش تصادفات جاده ای استان همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر لزوم ترسیم نقشه راه برای کاهش تصادفات جاده ای استان همدان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پناهنده صبح پنج شنبه در نشست کمیسیون استانی ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با تأکید بر اینکه باید با بررسی همه جوانب و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در راستای افزایش ایمنی محورها گام برداریم، بیان داشت: همه باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق گامی به سوی ارتقا و اعتلای فرهنگ ایمنی و به دنبال آن، کاهش سوانح رانندگی برداریم.

وی با تاکید بر نقش اقدامات ایمنی سازی در کاهش تصادفات رانندگی افزود: فعالیت های گسترده ای در زمینه ایمن سازی در محورهای ارتباطی استان در دست انجام است.

پناهنده، خواستار بسیج همگانی به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده ای از سوی تمامی گروه های جامعه و مسئولان امر شد و تصریح کرد: هر یک از ما باید در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات بکوشیم.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه همدان به عنوان کریدور عبور زائران اربعین حسینی مطرح است، ادامه داد: ضمن توجه بیشتر مسئولان به استان و تخصیص اعتبارات لازم، از هم اکنون باید نسبت به ترسیم نقشه راه برای کاهش تصادفات سال آینده در این ایام اقدامات پیشگیرانه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترسیم نقشه راه برای کاهش تصادفات جاده ای استان همدان

لزوم ترسیم نقشه راه برای کاهش تصادفات جاده ای استان همدان