مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 08:202020-01-02اقتصادي

مجتمع فرهنگی، هنری و گردشگری در گرمسار راه اندازی می شود


شهردار گرمسار با اشاره به پروژه های عمرانی برای حمایت از صنعت گردشگری این شهر، گفت: مجتمع فرهنگی، هنری و گردشگری در جوار ساختمان شورای شهر راه اندازی می شود.

- یاسر عربی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تأکید بر اینکه شهرداری گرمسار پروژه های شاخصی را در راستای حمایت از صنعت گردشگری در دست اقدام دارد، اظهار داشت: احداث مجتمع فرهنگی، هنری و گردشگری در جوار ساختمان شورای شهر گرمسار یکی از شاخص ترین پروژه هایی که در سطح شهر اجرایی می شود.

وی بابیان اینکه این مجتمع شامل بخش های متعددی ازجمله واحدهای تجاری، رستوران، سالن چندمنظوره فرهنگی و هنری است، افزود: مساحت کل این پروژه 20 هزار متر و مساحت زمین آن 1.

2 هکتار است که با تأمین اعتبارات موردنیاز برای ساخت این پروژه در سال آینده اقدام می شود.

احداث پروژه دریاچه مصنوعی گرمسار در 15 هزار مترمربع شهردار گرمسار با اشاره به اینکه سالن چندمنظوره فرهنگی هنری قابل بهره برداری به عنوان سینما، سالن تئاتر، سالن برگزاری همایش ها، کنسرت و … طراحی شده است، تصریح کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرداری برای احداث این پروژه پیش بینی شده است.

عربی در ادامه از اجرای پروژه احداث دریاچه مصنوعی در گرمسار خبر داد و گفت: این طرح در دو فاز اجرایی می شود که برای تکمیل فاز نخست آن یک میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی، هنری و گردشگری در گرمسار راه اندازی می شود

مجتمع فرهنگی، هنری و گردشگری در گرمسار راه اندازی می شود