مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 08:252020-01-02سياسي

مهمترین اصل در انتخابات ایجاد وحدت است


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: موضوع اصلی انتخابات ایجاد همدلی و مودت است، در شرایطی که کشور از همه طرف مورد تحریم قرار دارد نباید نارضایتی ایجاد کنیم.

- ایسنا/قزوین رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: موضوع اصلی انتخابات ایجاد همدلی و مودت است، در شرایطی که کشور از همه طرف مورد تحریم قرار دارد نباید نارضایتی ایجاد کنیم.

سیده حمیده زرآبادی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در شورای اداری استان که امروز 12 دی ماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به آلودگی هوا در آبیک تصریح کرد: در روزهای گذشته آبیک یکی از آلوده ترین شهرهای کشور بود که این مسئله باید به صورت جدی پیگیری شود، جلسه شورای تأمین نیز جهت جلوگیری از روند افزایش آلودگی باید برگزار شود.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در استان قزوین حوزه محیط زیستی و موضوع پسماندهاست، اگرچه اقدامات مثبتی انجام شده اما همچنان محیط زیست قزوین با بی تدبیری هایی که وجود دارد آسیب بیشتری می بیند، باید توجه کنیم که محیط زیست مربوط به یک سازمان نمی شود و مربوط به همه افراد است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار کرد: اخیرا از پروژه آبرسانی سد طالقان بازدید کردیم، پیمانکار متعهد شد که تا تیرماه پروژه را تحویل دهد به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اصل در انتخابات ایجاد وحدت است

مهمترین اصل در انتخابات ایجاد وحدت است