مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 08:402020-01-02اجتماعي

درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه می یابد


مدیر آموزش و پرورش مرند از توسعه درمانگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات بیشتر به این قشر از جامعه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اباذر کاظمی، امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار در درمانگاه فرهنگیان مرند خاطرنشان کرد: درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه پیدا می کند تا رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان به این درمانگاه تأمین شود.

وی افزود: با الحاق ساختمان مخروبه آموزش و پرورش در مجاورت درمانگاه فرهنگیان و انجام اقدامات لازم، این درمانگاه در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان توسعه می یابد.

کاظمی تصریح کرد: خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان برای بازنشستگان فرهنگی به صورت رایگان و برای فرهنگیان شاغل با تخفیف ارائه می شود.

مدیر آموزش و پرورش مرند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات پرستاران گفت: حفظ و تأمین مقدمات سلامتی شهروندان توسط پرستاران انجام می شود که باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پرستاران با وجود همه سختی ها و مشکلات این شغل مقدس، با پیروی از حضرت زینب (س) به عنوان نماد ایثار و شجاعت، همیشه به وظیفه انسانی خود عمل می کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مرند نیز مقوله درمان را یک کار تیمی دانست و افزود: در فرآیند درمان، پزشک، پرستار و کمک پرستار، هرکدام به اندازه ای نقش دارند چنانچه ضعف و نبود یکی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه می یابد

درمانگاه فرهنگیان مرند توسعه می یابد