مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 10:052020-01-02سياسي

دستگاه قضا نیازمند 24 هزار قاضی است


دستگاه قضا نیازمند 24 هزار قاضی است اما شرایط جذب را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان نظرآباد ضمن تشکر از هوشمندی مردم و مسؤولین جهت پیشگیری از اغتشاشات گفت: هوشمندی و عمل به موقع مسؤولین موجب پیشگیری از ایجاد اغتشاش در نظرآباد همچون برخی مناطق دیگر کشور شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: دستگاه قضایی با بار سنگینی از رسیدگی به شکایات و حقوق عامه و مسائل مربوط به مفاسد و برخورد با آن ها مواجه است که عمده این مشکلات توسط اهل فساد و .

ایجاد می شود.

15 هزار پرونده را در یک سال تنها ماده 100 شهرداری ها در کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا به دنبال عوامل اصلی ایجاد این حجم از پرونده و پیشگیری از آن هاست و در استان تهران گاهی نوبت رسیدگی به پرونده ها برای سال 1400 ثبت می شود، افزود: طبیعتا کمبود نیرو از دیگر مشکلات قوه قضاییه است چراکه دو یا حتی سه برابر نیروی کار موجود در دادگاه و دادگستری ها، پرونده و شکایت داریم و به همین دلیل نیازمند 24 هزار قاضی هستیم اما شرایط جذب نداریم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه اذعان کرد: قرار است اصلاحات زیربنایی تری داشته باشیم و به این مقدار اکتفا نخواهیم کرد چراکه دستگاه قضا حقیقتا درصدد خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا نیازمند 24 هزار قاضی است

دستگاه قضا نیازمند 24 هزار قاضی است