مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:052020-01-02سياسي

افتتاح 62 واحد مسکن احداثی مددجویان سیل زده در مازندران


رییس  کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت:  62 واحد مسکونی که در سیل امسال  تخریب 100 درصدی داشتند به طور رسمی در اختیار صاحبان آن ها قرار گرفت و یک واحد از آن به طور نمادین برای بقیه واحدها افتتاح شده است.

- ایسنا/مازندران رییس  کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت:  62 واحد مسکونی که در سیل امسال  تخریب 100 درصدی داشتند به طور رسمی در اختیار صاحبان آن ها قرار گرفت و یک واحد از آن به طور نمادین برای بقیه واحدها افتتاح شده است.

سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در ویژه برنامه افتتاح 62 واحد مسکن احداثی و 420 واحد مسکن تعمیراتی مددجویان سیل زده مازندران که در روستای مرزرود شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی بر ما حاصل شد تا در استان 10 هزار شهید زاده مازندران حضور یابیم و برنامه های خوبی برای مدد جویان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 420 واحد مسکونی مددجویان سیل زده توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا و کمیته امداد بازسازی شده است، تصریح کرد: برای ساخت هر واحد 50 متری مبلغ 25 میلیون تومان کمک بلا عوض و 40 میلیون تومان تسهیلات کم بهره از طرف بنیاد مسکن با بازپرداخت 15 ساله پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: تجهیزات مسکن خانواده های سیل زده هم با مشارکت خیرین انجام خواهد شد بنابراین اگر کنار هم باشیم کارها به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 62 واحد مسکن احداثی مددجویان سیل زده در مازندران

افتتاح 62 واحد مسکن احداثی مددجویان سیل زده در مازندران