مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:052020-01-02اقتصادي

رکود در 22 درصد از صنایع کوچک کشور


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 22 درصد صنایع کوچک کشور با رکود روبرو است که برنامه و هدف گذاری هایی در راستای فعال سازی و به ظرفیت رساندن واحدها بر اساس چهارچوب انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه محسن صالحی نیا ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان تربت حیدریه در محل سالن جلسات فرمانداری تربت حیدریه با بیان اینکه 840 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور داریم اظهار کرد: 400 ناحیه و قریب به 450 شهرک صنعتی در کشور داریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 22 درصد صنایع کوچک کشور با رکود روبرو است که برنامه و هدف گذاری هایی در راستای فعال سازی و به ظرفیت رساندن واحدها بر اساس چهارچوب انجام شده است وی تأکید کرد: در راستای فعال سازی واحدهای صنعتی و تولیدی تلاش های گسترده ای صورت گرفته است.

صالحی نیا  با اشاره به فعالیت بیش از 45 هزار واحد تولیدی و صنعتی در 840 شهرک صنعتی کشور افزود: در واحدهای تولیدی 820 شهرک در حال بهره برداری و 900 شهرک در حال ایجاد در کشور و 96 درصد واحدهای تولیدی در کشور کوچک است.

معاون وزیر صمت از بررسی مشکلات و نیازهای واحدهای صنعتی در کارگروه های رفع موانع تولید استانی و کشوری خبر داد و گفت: تلاش می شود تا از همه ظرفیت ها برای رفع نیازهای واحدهای صنعتی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود در 22 درصد از صنایع کوچک کشور

رکود در 22 درصد از صنایع کوچک کشور