مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 11:552020-01-02سياسي

وضعیت کارگری استان قزوین نیازمند رسیدگی است


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: وضعیت تعدیل نیرو و بیکاری و تعطیلی واحدهای صنعتی در استان قزوین نگران کننده و نیازمند رسیدگی جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، هدایت الله جمالی پور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری تشکیل شد.

سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری گفت: اتفاقات اخیری که در کشور داشتیم با تدبیر مسئولان امنیتی در قزوین به گونه ای بود که هیچ مشکلی نداشتیم که جای تقدیر دارد.

وی افزود: آلودگی هوا در آبیک نگران کننده است و یکی از شهرهای بحرانی در روزهای اخیر بود که درخواست می کنیم با تشکیل کارگروه ویژه برای حل آن تدبیر شود.

زرآبادی بیان کرد: در حوزه محیط زیست وضعیت پسماند نگران کننده است اما سلامت مردم و محیط زیست استان در معرض تهدید است و همه باید کمک کنند تا مشکل برطرف شود.

وی در خصوص آبرسانی از سد طالقان هم بیان کرد: از دیگر مطالبات مردم تأمین آب شرب سالم است که در بازدید مقرر شد تا تیرماه تحول داده شود اما گویا روند کار کند شده است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در حوزه کارگری خبرهای خوبی نمی شنویم و شاهد درهم ریختگی هستیم و وضعیت کارگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کارگری استان قزوین نیازمند رسیدگی است

وضعیت کارگری استان قزوین نیازمند رسیدگی است