مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 12:052020-01-02سياسي

آیت الله محقق داماد دارای نوآوری و ابداع خاصی در تدریس فقه بود


آیت الله محقق داماد دارای نوآوری و ابداع خاصی در تدریس فقه بود و به عنوان یکی از نمونه های بزرگ رجال حوزه محسوب می شود.

- قم - مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: آیت الله محقق داماد دارای نوآوری و ابداع خاصی در تدریس فقه بود و به عنوان یکی از نمونه های بزرگ رجال حوزه محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله اعرافی در همایش آموزگار فقاهت که در تالار همایش های پژوهشکده علامه طباطبایی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه علمیه قم افتخار دارد که در یکصد سال گذشته گام های مؤثری برای توسعه فقاهت برداشته است، اظهار کرد: این عالم ربانی از نخبگان این دوره حوزه علمیه قم است.

وی با بیان اینکه آیت الله محقق داماد معمار فقاهت بود، تصریح کرد: حوزه علمیه قم در یکصد سال اخیر باز تأسیس شده و در این دوره از نظر توسعه و تعمیق فقاهت توانست گام های مؤثر و شایسته ای بردارد.

عضو فقهای شورای نگهبان تأکید کرد: حوزه علمیه قم در صد سال گذشته پرورش دهنده پنج نسل از علما و مراجع بوده است که نسل نخست شامل بنیان گذار و مؤسس حوزه، نسل دوم علمای ثلاث، نسل سوم آیت الله بروجردی و نسل چهارم حضرت امام (ره) و حضرات آیات گلپایگانی، اراکی و حائری می شود که مرحوم آیت الله محقق داماد از چهره های درخشان این نسل به شمار می رود و نسل پنجم نیز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله محقق داماد دارای نوآوری و ابداع خاصی در تدریس فقه بود

آیت الله محقق داماد دارای نوآوری و ابداع خاصی در تدریس فقه بود