مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 12:052020-01-02ورزشي

پاداش 60 میلیونی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کنند


رییس کمیته ملی المیپک با اشاره به برنامه های این کمیته برای المپیک گفت: ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کند 60 میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المیپک ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری استان قزوین در جمع رسانه های این استان اظهار کرد: قزوین زمینه توسعه جدی را در خود دارد و نیازمند یک همدلی و استفاده از منابع لازم برای پروژه ها است.

وی افزود: قزوین در کنار تهران می تواند بخش بسیاری از مسائل تهران را پاسخگو باشد و این نکته مهمی است.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به برنامه های این کمیته برای المپیک گفت: برنامه های مختلفی در این حوزه پیش بینی شده است؛ در مرحله نخست ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کند تحت پوشش کمیته ملی المپیک قرار می گیرند و به مدت یکسال ماهانه مبلغ 5 میلیون تومان به این ورزشکاران پرداخت خواهیم کرد؛ به عبارت دیگر از ابتدای تیرماه سال 98 تا ابتدای تیرماه سال 99 طی دو مرحله و در مجموع 60 میلیون تومان به این ورزشکاران پرداخت می شود.

  قزوین از بسترهای اصلی در رشد قهرمانان بوده است صالحی امیری یادآور شد: همچنین تمام افرادی که در چارچوب آیین نامه کسب سکو داشته باشند، براساس آیین نامه، هم امتیازات مالی خواهند داشت و هم در تیم ملی در موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 60 میلیونی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کنند

پاداش 60 میلیونی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کنند