مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 12:102020-01-02پزشكي

انتشار کتاب عملکرد 5 ساله حوزه آموزش علوم پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کتاب عملکرد 5 ساله حوزه آموزش علوم پزشکی برای اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت منتشر شده است.

- به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی طی نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور کتاب گزارش اقدامات حوزه آموزش در راستای اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی را ارسال کرد.

وی با اشاره به اینکه طی 5 سال گذشته سیاست های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به عنوان جهت گیری اصلی حرکت این حوزه بوده است گفت: به لطف خدا و با همکاری و همراهی کلیه مدیران در سطح ستاد معاونت آموزشی و دانشگاه های علوم پزشکی شاهد خروجی های بسیار خوبی از این برنامه ها در سطح کشور هستیم.

وی به اعتباربخشی ده ساله برنامه پزشکی عمومی کشور از سوی فدراسیون جهانی آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: در طی اجرای این برنامه تعداد دانشجویان خارجی 4 برابر شده است.

آقای دکتر لاریجانی از بازنگری برنامه های آموزشی در طی این 5 سال سخن گفت و افزود: این بازنگری ها برای توسعه جامعه نگری در آموزش صورت گرفته و اجرای برنامه آمایش سرزمینی به عنوان یکی از نقاط عطف آموزش علوم پزشکی کشور بستر های پاسخگویی به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب عملکرد 5 ساله حوزه آموزش علوم پزشکی

انتشار کتاب عملکرد 5 ساله حوزه آموزش علوم پزشکی