مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 12:252020-01-02سياسي

طلاب از سیره علمی آیت الله محقق داماد الگو بگیرند


رییس شورای سیاستگذاری همایش آموزگار فقاهت گفت: سبک زندگی آیت الله محقق داماد در سیره علمی و عملی می تواند برای طلاب الگویی مناسب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا استادی در همایش آموزگار فقاهت که قبل از ظهر پنج شنبه با حضور مراجع تقلید و رییس مجلس شورای اسلامی در تالار همایش های پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: اگر مردم امروز در ایران به دین پایبند هستند این مسئله ریشه در گذشته و یکی بودن سخن و عمل علما و فقها بوده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای علمی حوزه از بدو تأسیس تا کنون همواره رو به رشد است، تصریح کرد: تبیین ویژگی های اخلاقی و رفتاری علمای بزرگ در برگزاری چنین همایش هایی بسیار دارای اهمیت است.

رییس شورای سیاستگذاری همایش آموزگار فقاهت، عنوان کرد: باید با معرفی علمای شاخص و بیان ویژگی های رفتاری ایشان از آنان در سبک زندگی الگو گرفت که در این راستا می شود به شخصیت آیت الله محقق داماد اشاره کرد که سیره علمی و عملی ایشان برای طلاب امروز می تواند به عنوان الگویی مناسب مطرح باشد.

وی با تبیین دلایل تأثیرگذاری علما بین مردم، تصریح کرد: علما و طلاب تنها در زبان خدا ترسی را مطرح نمی کردند بلکه در عمل نیز این چنین بودند و همین مسئله موجب شده بود سخن آنان در بین مردم نافذ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب از سیره علمی آیت الله محقق داماد الگو بگیرند

طلاب از سیره علمی آیت الله محقق داماد الگو بگیرند