مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 14:302020-01-02فرهنگي

فیلم مستند شهید فضل اللهی در جشنواره عمار حضور یافت


محمدرضا بادامی، دانشجوی دانشگاه پیام نور همدان که مستند کوتاه او با نام شهید امیرحسین فضل اللهی در جشنواره فیلم عمار حضور یافت، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: - دانشجوی دانشگاه پیام نور همدان موفق شد فیلم مستند شهید فضل اللهی را در جشنواره فیلم مردمی عمار به نمایش درآورد.

محمدرضا بادامی، دانشجوی دانشگاه پیام نور همدان که مستند کوتاه او با نام شهید امیرحسین فضل اللهی در جشنواره فیلم عمار حضور یافت، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: این پروژه با یک خواب آغاز و در سال 95 کلید خورد.

بادامی توضیح داد: یکی از دوستانم خواب این شهید را دید که در آن شهید فضل اللهی یک شاخه گل به او می دهد و از او می خواهد تا آن را به صاحبش برساند.

این خواب باعث شد تا با ایجاد علاقه ای در دل نسبت به این شهید جرقه ساخت این مستند زده شود.

این دانشجوی همدانی گفت: تجربه ساخت مستند را به صورت شفاهی داشتم، اما تاکنون مستندی را تولید نکرده بودم و همین فرصتی بود که بتوانم خود را محک بزنم و اینطور شد که پروژه مستند کوتاه شهید فضل اللهی کلید خورد.

وی بیان کرد: در این پروژه ما توانستیم کمک های مردم را جذب کنیم، مثلا یکی از ارگان های فرهنگی شهر خانه شهید را در اختیار ما قرار داد و برخی خیرین نیز هزینه های ساخت فیلم را تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم مستند شهید فضل اللهی در جشنواره عمار حضور یافت

فیلم مستند شهید فضل اللهی در جشنواره عمار حضور یافت