مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 07:402020-01-03سياسي

خون قاسم سلیمانی گریبان غاصبان صهیونیست و اربابان تروریسم آنها را خواهد گرفت


سفارت ایران در عراق در پی به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش توسط آمریکایی ها در بیانیه ای تاکید کرد: خون به ناحق ریخته شده و پاک آنها گریبان غاصبان صهیونیست و اربابان تروریسم آنها را خواهد گرفت.

- سفارت ایران در عراق در پی به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش توسط آمریکایی ها در بیانیه ای تاکید کرد: خون به ناحق ریخته شده و پاک آنها گریبان غاصبان صهیونیست و اربابان تروریسم آنها را خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با شماری دیگر از رزمندگان جبهه مقاومت از جمله حاج ابومهدی مهندس ، معاون نیروهای حشد الشعبی عراق را به پیشگاه مقام معظم رهبری بازماندگان سرداران شهدای اسلام، دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق و نیز ملت های بزرگی دو کشور صمیمانه تسلیت عرض نموده و علو درجات شهدای گرانقدر را از درگاه باری تعالی خواستار است .

حمله شنیع و ددمنشانه نظامیان آمریکایی به شخصیت هایی که بالاترین سهم رامبارزه علیه تروریسم به ویژه تروریست های داعش داشتند آشکارا اثبات نمود که حامیان اصلی تروریست ها و دشمنان ثبات آرامش ملت های منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون قاسم سلیمانی گریبان غاصبان صهیونیست و اربابان تروریسم آنها را خواهد گرفت

خون قاسم سلیمانی گریبان غاصبان صهیونیست و اربابان تروریسم آنها را خواهد گرفت