مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 07:502020-01-03سياسي

حاج قاسم ها داریم و راه او ادامه دارد


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس: خط جهاد و شهادت از صدر اسلام شروع شده است و تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت.

- ، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امروز (جمعه) در پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق و همرزمانشان اظهار داشت: خط جهاد و شهادت از صدر اسلام شروع شده است و تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: همان طور که رهبری فرمودند حاج قاسم سلیمانی فرد بزرگی برای ملت ایران، منطقه و مستضعفین سراسر عالم بود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مدت حیات 40 ساله خود امتحانات زیادی را از سر گذرانده است و از همان روز های اول انقلاب دشمنان نظام شهید مطهری یعنی نفر دوم انقلاب را به شهادت رساندند.

شهادت شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر را در ادامه شاهد بودیم.

سردار کارگر به تقارن شهادت حاج قاسم سلیمانی با سالروز عملیات کربلایی پنج اشاره کرد و ادامه داد: همه این اتفاقات حکمت هایی دارد که ما از آن مطلع نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم ها داریم و راه او ادامه دارد

حاج قاسم ها داریم و راه او ادامه دارد