مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 08:012020-01-03پزشكي

رشد چشمگیر تعداد دانشجویان خارجی با اجرای برنامه تحول آموزش پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از رشد چشمگیر تعداد دانشجویان خارجی با اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای، مجموعه اقدامات وزارت بهداشت برای گسترش بین المللی آموزش علوم پزشکی را طی کتابی با عنوان بین المللی سازی آموزش پزشکی در جمهوری اسلامی ایران به دانشگاههای علوم پزشکی کشور ارسال کرد.

در این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید با تدوین بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و اجرایی سازی آن در سطح کشور، توسعه بین المللی آموزش علوم پزشکی یکی از محورهای مهمی است که در این برنامه پیگیری می شود.

رشد 4 برابری تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور، توسعه سامانه Education Iran و معرفی ظرفیت های آموزشی کشور در سطح بین الملل از این بستر، دریافت گواهینامه 10 ساله اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی از فدراسیون جهانی آموزش پزشکی عمومی، تسهیل بهره مندی از خدمات متخصصین ایرانی مقیم خارج از کشور، ساماندهی انتقال دانشجویان از دانشگاههای خارجی به داخل و .

از جمله برخی دستاوردهای این برنامه است که در کنار ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی کشور و حرکت به سمت استانداردهای بین المللی حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر تعداد دانشجویان خارجی با اجرای برنامه تحول آموزش پزشکی

رشد چشمگیر تعداد دانشجویان خارجی با اجرای برنامه تحول آموزش پزشکی