مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 08:202020-01-03سياسي

جبهه مقاومت با خون شهید حاج قاسم سلیمانی انسجام بیشتری می گیرد


با خون شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت انسجام بیشتری به خود خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گفتگویی با شبکه خبر با اشاره به شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی اظهار کرد: برابر وعده های خداوند، خون شهدا موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد.

رژیم تروریستی آمریکا با این اقدام خود حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد و واقعیت چهره خبیث و کریه خود را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: جبهه مقاومت قطعا در این راه مستحکم تر، بالنده تر و امیدوارتر پیش خواهد رفت و حتما سرنگونی رژیم های تروریست و تروریست پرور تسریع خواهد شد.

فرمانده کل ارتش با توجه به ویژگی های شخصیتی سرلشگر قاسم سلیمانی گفت: روحیه اخلاص و ایثاری که ایشان داشتند و اینکه کار را برای خداوند و اعتلای کلمه حق و در راه نورانی ولایت انجام می دادند، باعث شد قدرت اشراف و تصمیم گیری ایشان بیش از دیگران باشد.

موسوی ادامه داد: در سال های اخیر که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت با فرماندهی بر نیروی قدس سپاه پاسداران ماموریت خودشان را انجام می دادند به عینه قدرت مدیریت و اشراف ایشان را شاهد بودیم و ماحصل این مدیریت را در منطقه و جهان مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت با خون شهید حاج قاسم سلیمانی انسجام بیشتری می گیرد

جبهه مقاومت با خون شهید حاج قاسم سلیمانی انسجام بیشتری می گیرد