مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 08:302020-01-03ورزشي

رییس فدراسیون شطرنج: حجازی پور جایی در شطرنج ایران ندارد


مهرداد پهلوان زاده در باره میتراحجازی پور شطرنج باز ایرانی که در مسابقات قهرمانی جهان با پرچم ایران و بدون رعایت حجاب شرکت کرده بود واکنش نشان داد.

- مهرداد پهلوان زاده در باره میتراحجازی پور شطرنج باز ایرانی که در مسابقات قهرمانی جهان با پرچم ایران و بدون رعایت حجاب شرکت کرده بود واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میترا حجازی پور شطرنج باز ایرانی که در مسابقات قهرمانی شطرنج جهان و با پرچم ایران ، بدون رعایت حجاب اسلامی شرکت کرده بود واکنش های زیای را همراه داشت.

مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج ایران در گفتگو با ایسنا، در واکنش به حضور میترا حجازی پور که بدون حجاب در مسابقات جهانی شرکت کرده بود گفت: حجازی پور به مدت یک سال از زیر پرچم ایران خارج شده و مدت زیادی است که در مسابقات داخلی و انتخابی تیم ملی شرکت نکرده است.

او افزود: حجازی پور بدون مجوز فدراسیون شطرنج ایران به این مسابقات رفته و به رقابت پرداخت.

این مسابقات آزاد بوده و حتی فدراسیون ایران بارها به فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) تاکید کرده بود که این شطرنج باز نباید با پرچم ایران در این رقابت هاشرکت کند.

او در پاسخ به اینکه چرا فیده نظر ایران را ترتیب اثر نداد؟ پاسخ داد: به دلیل تعطیلات کریسمس فیده نتوانست نام این شطرنج باز را از پرچم ایران حدف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون شطرنج: حجازی پور جایی در شطرنج ایران ندارد

رییس فدراسیون شطرنج: حجازی پور جایی در شطرنج ایران ندارد