مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 11:002020-01-03سياسي

پیام تسلیت فرمانده انتظامی بوشهر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی


فرمانده انتظامی استان بوشهر شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ؛ فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله جنایتکارانه تروریست های متجاوز آمریکایی در بغداد را به همه ملت غیور ایران تبریک و تسلیت گفت.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر شهادت سپهبد پاسدار حاج "قاسم سلیمانی"؛ فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله جنایتکارانه تروریست های متجاوز آمریکایی در بغداد را به همه ملت غیور ایران تبریک و تسلیت گفت.

سردار خلیل واعظی در این پیام نوشته است: بسم رب الشهدا و الصدیقین؛ انالله و انا الیه راجعون امروز ملت ما قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال اسلامی و امت اسلام تقدیم کرد.

ما ملت آرمانی هستیم آرمانی می اندیشیم و برای عزت کشور هزینه آرمانی پرداخت کرده ایم.

آن سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربندی امنیتی برای کشور اسلامی گل کاشت و کار کارستان کرد و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت ها و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

با کمال افتخار و اعتزاز باید گفت که آن مالک اشتر زمان ما عامل اصلی و اساسی در شکست پروژه داعش بود و داغ بزرگی بردل آمریکا گذاشته بود و از این جهت نه تنها ملت ما و نه تنها ملت های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده انتظامی بوشهر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

پیام تسلیت فرمانده انتظامی بوشهر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی