مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 11:302020-01-03سياسي

نوری مالکی: دولت عراق اقدامات لازم را انجام دهد


دبیر کل حزب الدعوه عراق از دولت این کشور خواست که اقدامات لازم قانونی و سیاسی و دیپلماتیک را در واکنش به ترور ابومهدی المهندس معاون رییس هیئت حشد شعبی و سردار سلیمانی به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از السومریه، نوری مالکی دبیر کل حزب الدعوه و رییس ائتلاف دولت قانون عراق از دولت این کشور خواست که اقدامات لازم قانونی و سیاسی و دیپلماتیک را در واکنش به ترور ابومهدی المهندس معاون رییس هیئت حشد شعبی و سردار سلیمانی به عمل آورد.

در بیانیه وی آمده است: بعد از سال ها جهاد در راه خدا و تلاش برای آزاد کردن کشور از طاغوتیان، فرمانده جمال جعفر (ابو مهندی المهندس) و میهمان عراق، سردار قاسم سلیمانی که مخلص در عقیده خود بودند و در مسیر سید الشهدا حرکت می کردند، به همراه شش شهید دیگر، به کاروان شهدای عقیده پیوستند که این امر در عملیاتی وقیحانه و بزدلانه توسط جنگنده های آمریکایی انجام شد که با موشک های خود آسمان و خاک عراق را نقض کردند.

وی ادامه داد: ما به امام زمان (عج) و مراجع بزرگ خود و ملت صابر عراق، ملت برادر ایران، و تمامی امت اسلامی به دلیل این مصیبت بزرگ تسلیت گفته و این اقدام فریبکارانه را که تعدادی از مردان قهرمان عراق و مهمانان بزرگوار آن را هدف قرار داد، محکوم و تقبیح کرده و از دولت عراق می خواهیم تا تدابیر لازم قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری مالکی: دولت عراق اقدامات لازم را انجام دهد

نوری مالکی: دولت عراق اقدامات لازم را انجام دهد