مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 دی 1398 ساعت 12:102020-01-03سياسي

شهادت قاسم سلیمانی تیر خلاص ترامپ به حضور نظامی آمریکا در عراق است


حزب مجمع ایثارگران در پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که شهادت سردار سلیمانی تیر خلاصی است که ترامپ به حضور نظامی این کشور در عراق زده است.

- حزب مجمع ایثارگران در پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که شهادت سردار سلیمانی تیر خلاصی است که ترامپ به حضور نظامی این کشور در عراق زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا سردار پرتلاش و کارآزموده و میهن دوست و مجاهد فی سبیلالله، حاج قاسم سلیمانی، پس از سال ها مجاهدت و مبارزه برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور به آرزوی دیرین خود رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

سلیمانی چهره نام آشنای دفاع مقدس بود و ایثارگران به یاد دارند که آن شهید در بیرون راندن دشمن بعثی از خاک ایران همچون همت ها و باکری ها و خرازی ها و کاظمی ها از هیچ کوششی دریغ نکرد و پس از آن هم به نماد مقاومت در منطقه تبدیل شد و خواب راحت را از دشمنان اسلام و ایران گرفت.

سردار شهید سلیمانی، سالیان متمادی در قامت فرمانده نیروی قدس سپاه در جبهه های برون مرزی به مقابله با طرحهای سلطه جویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت قاسم سلیمانی تیر خلاص ترامپ به حضور نظامی آمریکا در عراق است

شهادت قاسم سلیمانی تیر خلاص ترامپ به حضور نظامی آمریکا در عراق است