مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 06:402020-01-04سياسي

«قاسم» ز شوق وصل «سلیمانی» شد


اکنون بزم و جمع شُهدا در محضر رضوان خدا، جمع تر از گذشته است، چراکه «ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفته اند»*.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حائری: چه باشکوه بود وقتی ولایت امر، شهادت علمدارش را به روح مطهر خود او تبریک گفت و ما رأیتُ إلّا جمیلا را معنا کرد.

آیا پاداش سال ها مجاهدت شبانه روزی می توانست چیزی جُز در بر گرفتن خلعت فاخر شهادت فی سبیل الله باشد، همان که آرزوی همیشگی فرمانده بود و کوه و دشت را به دنبال آن درنوردید و سرانجام آن را در اوج خدمتگزاری به بشریّت و بویژه در منکوب کردن جریان منحوس و جعلی تکفیر در آغوش گرفت، هَنیئا له .

.

  چهره بین المللی مقاومت اگر روزی تاریخ مقاومت بین الملل نوشته شود، قطعا نام سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان ابرمجاهد قرآن و عترت و جهان اسلام و نماد مبارزه با تروریسم بر تارک آن خواهد درخشید و نام او در تاریخ اسلام و جهان به عنوان سرداری بزرگ باقی خواهد ماند .

در عین حال برنامه دوران فرماندهی اش چنان مُتقن است که حضرت آقا به عنوان فرمانده کل قوا در حُکم فرمانده جدید سپاه قُدس تأکید می فرمایند برنامه آن نیرو عینا همان برنامه دوران فرماندهی شهید سلیمانی است .

  همه دلبستگان مقاومت، خونخواه اویند فرمانده وقتی پیشرو و مردمی باشد، همه دلبسته اش می شوند و حتی شهادت آن فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاسم» ز شوق وصل «سلیمانی» شد

«قاسم» ز شوق وصل «سلیمانی» شد