مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 06:502020-01-04سياسي

2 مسجد تاریخی کرمانشاه مرمت می شود


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بخش هایی از دو مسجد تاریخی جامع و حاج شهبازخان کرمانشاه مرمت خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بخش هایی از دو مسجد تاریخی جامع و حاج شهبازخان کرمانشاه مرمت خواهد شد.

علیرضا برشاهی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه کار مرمت این دو مسجد تاریخی بزودی آغاز می شود، اظهارکرد: در شهر کرمانشاه مساجد تاریخی زیادی داریم که با توجه به قدمت آنها هر چندسال یک بار برنامه مرمت و بازسازی آنها را در دستورکار قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: سال 1391 در یک برنامه کلی همه مساجد تاریخی شهر کرمانشاه را مرمت کردیم، اما برای حفاظت بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدگی به این بناها، مرمت مجدد آنها را در برنامه داریم.

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: در راستای اجرای این برنامه، بزودی کار مرمت مسجد جامع و مسجد حاج شهبازخان را شروع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در این برنامه مرمتی، کار بام سازی و رفع نم زدگی در بخش هایی از این دو مسجد را انجام می دهیم و مرمت درب و پنجره های چوبی مسجد جامع کرمانشاه نیز که رنگ آن دچارپوسیدگی شده را نیز در برنامه مرمتی خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مسجد تاریخی کرمانشاه مرمت می شود

2 مسجد تاریخی کرمانشاه مرمت می شود