مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 07:462020-01-04اجتماعي

شرایط دریافت کارت المثنی مترو خبرنگاری اعلام شد


دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری گفت: خبرنگارانی که کارت بلیت رایگان اتوبوس و متروی خود را گم کرده اند باید اعلام مفقودی کارت کنند تا کارت جدید برایشان صادر شود.

- فرهاد خوانساری دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره پرسش برخی خبرنگاران در مورد مفقود شدن کارت بلیت اتوبوس آنها و اینکه آیا امکان درخواست مجدد وجود دارد، یا خیر، اظهار داشت: خبرنگارانی که کارت بلیت رایگان اتوبوس و متروی خود را گم کرده اند، در گام نخست باید اعلام مفقودی کنند.

  وی افزود: این موضوع از طریق مراجعه به سایت e-ticket امکان پذیر است و پس از اعلام مفقودی، کارت قبلی باطل و روند صدور کارت جدید انجام می گیرد.

  خوانساری خاطرنشان کرد: دریافت کارت جدید حداقل یک ماه زمان می برد و از طریق سایت مربوطه قابل پیگیری است.

  وی در پاسخ به این پرسش که آیا کارت بلیت خبرنگاری قابلیت شارژ دارد، گفت: این موضوع را از دفتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیگیری کنید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهرداری تهران با هدف ایجاد تسهیلات برای فعالیت هرچه مؤثرتر شاغل در عرصه خبر و مطبوعات در زمینه اطلاع رسانی و تردد به حوزه های خبری، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، حدود 3000 کارت بلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت کارت المثنی مترو خبرنگاری اعلام شد

شرایط دریافت کارت المثنی مترو خبرنگاری اعلام شد