مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:302020-01-04سياسي

پیام تسلیت رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی شهادت سپهبد سلیمانی


زهرا مصطفوی یادگار امام خمینی (ره) و رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

- زهرا مصطفوی یادگار امام خمینی (ره) و رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن رحیم ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم صفحه جنایتبار دیگری از تاریخ وحشی گری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ورق خورد و خون یکی از بهترین بندگان خدا را بر زمین ریخت.

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده لایقی بود که با رشادت هایش سیاست های امریکایی - صهیونیستی را علیه ملت های منطقه با شکست همراه کرده بود و امید را در خانه دل ملت های مظلوم و مستضعف نشانده بود.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید، ملت شریف ایران و امت اسلام و همه مظلومان جهان، تردیدی ندارم که خون این شهید مخلص و مجاهد فی سبیل الله محور مقاومت ضد آمریکایی - صهیونیستی را استحکام بیشتری خواهد بخشید و نصرت الهی را برای رهایی ملل مظلوم منطقه از سلطه ظالمان امریکایی، صهیونیستی و رژیم های وابسته منطقه نزدیک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی شهادت سپهبد سلیمانی

پیام تسلیت رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی شهادت سپهبد سلیمانی