مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:302020-01-04اقتصادي

توزیع آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگلی لرستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از توزیع 93 عدد آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگلی و بحرانی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از توزیع 93 عدد آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگلی و بحرانی استان خبر داد.

شیرزاد نجفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 93 عدد آبگرمکن خورشیدی توزیع شده در مناطق جنگلی و بحرانی استان سهم خرم آباد 52 عدد ، پلدختر 20، الیگودرز 11 عدد و 10 آبگرمکن سهم دورود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از قطع درختان و تخریب اراضی ملی، در مناطق جنگلی لرستان که هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند توزیع آبگرمکن انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به ایجاد کمربند حفاظتی در سطح عرصه های ملی استان گفت: 23 کیلومتر کمربند حفاظتی در شهرستان های خرم آباد، کوهدشت، بروجرد، پلدختر و الشتر ایجاد شده است.

نجفی هدف از ایجاد کمربند حفاظتی را تثبیت مالکیت دولت برشمرد و تصریح کرد: کمربند حفاظتی، حائلی است که میان اراضی ملی و مستثنیات مردم احداث می شود.

وی یادآور شد: چنانچه تعرضی به منابع ملی بالادست کمربند حفاظتی احداث شده صورت گیرد؛ بلافاصله پرونده در قالب ماده 55 قانون حفاظت و حمایت توسط منابع طبیعی لرستان تشکیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگلی لرستان

توزیع آبگرمکن خورشیدی در مناطق جنگلی لرستان