مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:462020-01-04سياسي

شهادت سردار سلیمانی انسجام و همبستگی ملت در برابر دشمن را افزایش داد


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی پشتیبان قوی فکری و عملیاتی برای کشور بود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی پشتیبان قوی فکری و عملیاتی برای کشور بود.

نادر قاضی پور در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت این سردار بزرگ اسلام افزود: سردار سلیمانی به سبب مجاهدت بیش از 40 ساله خود یک پشتیبان قوی فکری و عملیاتی برای کشور و جبهه مقاومت بود.

قاضی پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با شکست داعش و مبارزه در جبهه مقاومت از کشیده شدن جنگ به داخل کشور جلوگیری کرد،تصریح کرد: مردم ایران به وضوح از رشادت ها و فدارکاری سردار سلیمانی آگاه بوده و شهدات ایشان بیش از گذشته باعث اتحاد مردم با هر قومیت و جناحی در کشور شد.

وی بااشاره به اینکه آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی خط مقاومت را قوی تر کرد، خاطر نشان کرد: با شهادت سردار سلیمانی تبعیت از رهبری، انسجام داخلی و خونخواهی شهدا در بین ملت ها افزایش یافت.

این نماینده خانه ملت با تاکید بر اینکه نظام و انقلاب جواب دندان شکنی به آمریکا خواهد داد، اظهار کرد: با تعیین جانشین سردار سلیمانی توسط رهبر انقلاب دشمنان فهمیدند با شهادت یک سردار سلیمانی صدها سردار دیگر جانشین ایشان خواهند شد و مبارزه حق علیه باطل خاموش نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی انسجام و همبستگی ملت در برابر دشمن را افزایش داد

شهادت سردار سلیمانی انسجام و همبستگی ملت در برابر دشمن را افزایش داد