مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 08:552020-01-04اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به 2500 طرح نهادهای حمایتی لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به دو هزار و 542 طرح نهادهای حمایتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی آشتاب در گفت و گو با رسانه ها، از پرداخت 92 میلیارد و 461 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی لرستان خبر داد.

وی با اشاره به جذب اعتبارات جدید توسعه اشتغال روستایی و عشایری در لرستان، اظهار داشت: با پیگیری و اقدامات صورت گرفته صورت مبلغ 150 میلیارد تومان اعتبار در این زمینه برای استان لرستان اختصاص داده شده که به طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، این اعتبارات جدید را مختص اشتغال مناطق روستایی و همچنین اقشار تحت حمایت نهادهای حمایتی اعلام کرد و افزود: تاکنون دو هزار 542 طرح اشتغال نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اعتبار 92 میلیارد و 461 میلیون تومان با اشتغال 2 هزار و 946 فرصت شغلی در استان لرستان پرداخت و عقد قرارداد شده است.

آشتاب با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید ظرفیت های حوزه کاری را شناسایی و برای اجرایی کردن آنها، طرح و برنامه داشته باشند، افزود: در خیلی از مناطق روستایی و عشایری استان ظرفیت گردشگری، کشاورزی و صنعتی فراوانی وجود دارد که باید با این مقوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به 2500 طرح نهادهای حمایتی لرستان

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به 2500 طرح نهادهای حمایتی لرستان