مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 10:402020-01-04سياسي

جلوگیری از تغییر کاربری های غیرقانونی در اراضی کشاورزی و باغی


معاون رییس کل دادگستری و سرپرست دادگاه های تجدید نظر فارس با اشاره به وضعیت کنونی تغییر کاربری های انجام شده در اراضی کشاورزی و مبارزه با زمین خواری، - گفت: با هماهنگی های لازم با مسئولان ذیربط می توان از بسیاری از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و نیز تغییر کاربری های غیرقانونی در اراضی کشاورزی و باغی جلوگیری کرد.

  سید مصطفی بحرینی شنبه 15 دی در نشست تخصصی قضات شعب ویژه منابع طبیعی و کارشناسان حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به وقوع پدیده زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی ملی در استان، بر نظارت و اقدام جمعی برای پیشگیری از این پدید شوم تاکید کرد.

او افزود: حل مشکلات و موانع حقوقی در بخش هایی از اراضی ملی نیازمند پیگیری بیش از پیش مسئولان و دستگاه های مسئول است تا ضمن محفوظ ماندن حقوق مردم با اشخاص سودجو نیز برخورد شود.

سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان فارس در ادامه بر رسیدگی فوری به پرونده های کمیسیون ماده واحده تاکید و اضافه کرد: بالابودن حجم پرونده ‏های ورودی به دستگاه قضایی به ویژه حجم پرونده ‏های کمیسیون ماده واحده یکی از ضعف های مهم در فرآیند رسیدگی به این پرونده هاست که علاوه بر افزایش هزینه های کارشناسی مانع بزرگی برای حل ریشه‏ ای اختلافات و کاهش دعاوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کاربری های غیرقانونی در اراضی کشاورزی و باغی

جلوگیری از تغییر کاربری های غیرقانونی در اراضی کشاورزی و باغی