مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 10:452020-01-04اقتصادي

احیای 12 هزار هکتار از اراضی دشت میناب/ میناب حائز رتبه اول تولید میگو در کشور


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب در جمع خبرنگاران گفت: طرح 12 هزار هکتاری احیاء دشت میناب از شاخص ترین پروژه های شهرستان میناب است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب در جمع خبرنگاران گفت: طرح 12 هزار هکتاری احیاء دشت میناب از شاخص ترین پروژه های شهرستان میناب است.

عباس مؤیدی صبح امروز (14 دی ماه) در نشست خبری با اشاره به اینکه یکی از شاخص ترین پروژه ها در دهه های گذشته، پروژه آبیاری دشت میناب بوده است، اظهار کرد: 3هزار و 700 هکتار از اراضی دشت مرکزی میناب به سیستم نوین آبیاری مجهز بوده که 85 درصد بهره وری آب را به دنبال دارد.

وی اولویت وزارت جهاد کشاورزی را تأمین امنیت غذایی اعلام کرد و افزود: بهره وری در حفظ منابع و تولیدات را در دستور کار داشته به طوری که تا سال 1396 قریب به یک و نیم هکتار از اراضی شهرستان میناب زیر کشت گلخانه ای بوده است اما در حال حاضر با توجه به منابع اعتباری تبصره 18، اشتغال پایدار روستایی و صندوق توسعه ملی 109.

2هکتار در قالب 30 پرونده با مبلغ 195 میلیارد تومان تسهیلات به بانک معرفی شدند که 75 هکتار در حال احداث بوده و 20 هکتار آن نیز آماده بهره برداری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب با اشاره به بزرگ ترین واحد گلخانه شهرستان میناب تصریح کرد: بزرگ ترین واحد گلخانه شهرستان میناب 20 هکتار بوده که عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 12 هزار هکتار از اراضی دشت میناب/ میناب حائز رتبه اول تولید میگو در کشور

احیای 12 هزار هکتار از اراضی دشت میناب/ میناب حائز رتبه اول تولید میگو در کشور