مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 10:502020-01-04بين الملل

کوربین خواستار نشست فوری شورای خصوصی پارلمان انگلیس شد


رهبر حزب اپوزیسیون انگلیس خواستار حضور نخست وزیر در نشست فوری پارلمان و پاسخگویی وی به پاره ای سوالات حول محور عملیات تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آی تی وی، جرمی کوربین رهبر اپوزیسیون کارگر انگلیس، خواستار برگزاری نشست فوری شورای خصوصی بریتانیا درباره اقدام واشنگتن مبنی بر ترور سردار قاسم سلیمانی شد.

وی با ارسال نامه ای خطاب به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، 7 سوال مطرح کرد که شامل مواردی چون میزان اطلاع لندن از تصمیم آمریکا، احتمال افزایش خطر علیه شهروندان بریتانیایی و نیز آگاهی از تماس یا عدم تماس جانسون و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا می شود.

وی همچنین خطاب به جانسون از وی پرسیده که آیا برای پیگیری تبعات این اقدام بر صلح و امنیت منطقه، با سازمان ملل تماسی داشته یا خیر.

کوربین با توجه به اهمیت رویدادی که رخ داده برگزاری نشست پارلمانی با حضور نخست وزیر برای روشن شدن پاره ای مسائل را ضروری عنوان کرد.

وی پیشتر نیز با انتشار پیامی توییتری گفته بود: اقدام آمریکا در ترور قاسم سلیمانی اقدامی بسیار جدی و خطرناک برای تشدید درگیری ها با اهمیت بین المللی است.

دولت انگلیس باید هم از ایران و هم آمریکا بخواهد که خویشتن دار باشند و همچنین در برابر اقدامات خطرناک و لفاظی های آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوربین خواستار نشست فوری شورای خصوصی پارلمان انگلیس شد

کوربین خواستار نشست فوری شورای خصوصی پارلمان انگلیس شد