مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 11:152020-01-04سياسي

اینستاگرام با چه حربه‎ای به جنگ مجازی با «سردار» آمد؟


شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، با تعریف استانداردها و فیلترهای خود، جریان گردش آزاد اطلاعات را متوقف کرده اند و با این ناعدالتی رسانه ای، - ایسنا/قم یک کارشناس حوزه رسانه بیان کرد: شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، با تعریف استانداردها و فیلترهای خود، جریان گردش آزاد اطلاعات را متوقف کرده اند و با این ناعدالتی رسانه ای، به گونه ای طراحی شده اند که محتوایی که قرار است به مخاطب برسد را کنترل و مدیریت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز چند ساعتی از انتشار خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی نگذشته بود که تجمع های خودجوش مردمی و عزاداری های دسته جمعی، هرچند بدون برنامه ریزی قبلی اما با حضور پرشور مردم در شهرهای کشور برگزار شد.

در فضای مجازی هم وضع به این صورت بود و افراد پس از شنیدن این خبر بهت آور، از جریان ها و طیف های مختلف فکری در صفحات خود در فضای مجازی اقدام به انتشار محتوا در خصوص سردار سلیمانی می کردند و کم تر شخصیتی را می توان یافت که در رابطه با این واقعه سکوت کرده باشد.

هنوز روز شهادت به پایان نرسیده بود که برخی چهره های سرشناس کشور، از هنرمندان سینما گرفته تا مقامات سیاسی که در صفحات اینستاگرامی خود به شهادت سپهبد سلیمانی واکنش نشان داده بودند، به حذف پست هایشان توسط اینستاگرام اعتراض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام با چه حربه‎ای به جنگ مجازی با «سردار» آمد؟

اینستاگرام با چه حربه‎ای به جنگ مجازی با «سردار» آمد؟