مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 11:462020-01-04ورزشي

بازگشت «فرهاد» برای برای پایان سوگواری آبی!


مجیدی گر چه طبق قرارداد یک سال و نیم وقت دارد تا آبی ها را به خوشبختی برساند اما نشستن روی صندلی بزرگ شده استراماچونی از سوی برخی هواداران یک شلیک به محبوبیت ترجمه شده است.

- مجیدی گر چه طبق قرارداد یک سال و نیم وقت دارد تا آبی ها را به خوشبختی برساند اما نشستن روی صندلی بزرگ شده استراماچونی از سوی برخی هواداران یک شلیک به محبوبیت ترجمه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان محمدی در عصر ایران نوشت: کارها و ریسک های بزرگ را دو دسته انجام می دهند: باتجربه ها و جوان های پرشور و نترس! گروه اول می دانند چکار می کنند، با دشواری راه آشنا هستند و استخوان شان آن قدر شکسته که نگران هیاهوهای مسیر نباشند و دسته دوم اندازه کافی شجاعت، امید و البته بلندپروازی دارند که وارد معرکه شوند.

فرهاد مجیدی وارد یکی از بزرگترین چالش های دوران ورزشی اش شد.

پسر ترکه ای محبوب آبی ها که از بهمن کرج تا راپیدوین اتریش رفت، هیچوقت در تیم ملی به آنچه سزاوارش بود نرسید، مهم ترین افتخار باشگاهی اش هم نه با استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا 03-2002 به همراه تیم العین امارات متحده عربی رقم خورد، برای العین و النصر و الوصل و الاهلی توپ زد و حالا می خواهد نامش را در استقلال ماندگارتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «فرهاد» برای برای پایان سوگواری آبی!

بازگشت «فرهاد» برای برای پایان سوگواری آبی!