مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 12:102020-01-04سياسي

شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب وار اسلام و انقلاب را احیا کرد


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب وار اسلام و انقلاب را احیا کرد، ادامه داد: وحدت امت اسلامی از دیگر نتایج شهادت ایشان بود که همه گروه ها و اقشار مختلف جامعه در مراسم گرامیداشت ایشان حضور مستمر داشتند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب وار اسلام و انقلاب را احیا کرد، ادامه داد: وحدت امت اسلامی از دیگر نتایج شهادت ایشان بود که همه گروه ها و اقشار مختلف جامعه در مراسم گرامیداشت ایشان حضور مستمر داشتند.

اقبال عباسی امروز 14 دی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، صداقت، تلاش بی وقفه، ایجاد وحدت و صمیمیت بین اقشار و مقامات را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: ایشان علاوه بر دفاع از منافع ملی مدافع منافع همه ملت های مسلمان جهان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی یک تئوریسین بدون نقص در جبهه مقاومت بین الملل بود، افزود: صداقت، شجاعت و ایمان راسخ شهید سلیمانی موجب شد تا استکبار بزرگ دنیا ایشان را در جوار مرقد مطهر امام علی(ع) و امام حسین(ع) به شهادت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب وار اسلام و انقلاب را احیا کرد

شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب وار اسلام و انقلاب را احیا کرد