مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 14:252020-01-04سياسي

سردار سلیمانی نابغه نظامی و قهرمان دیپلماسی بود


به دنبال شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، رییس بنیاد ایران شناسی در پیامی این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، رییس جمهور، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

- به دنبال شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، رییس بنیاد ایران شناسی در پیامی این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، رییس جمهور، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سید محمد خامنه ای - رییس بنیاد ایران شناسی - آمده است: در اولین ساعات روز جمعه سردار رشید اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر اثر ترور دولت آمریکا به شهادت رسید و ملت قدردان ایران و دیگر ملت های عدالتجوی جهان را به عزاداری نشاند.

شهادت این مرد بزرگ که یک نابغه نظامی و قهرمان دیپلماسی بود و علی گونه، در کنار شجاعت، قلبی مهربان و به دور از کبر و ریا داشت و عشق به وطن در او همراه با اعتقاد عمیق به اسلام، جلوه گری می کرد.

بنده واقعی خدا بود و عاشقانه به دیدار خدای خود شتافت.

سردار سلیمانی در عرصه جهاد بر ضد تروریسم جهانی، به ویژه در عراق و سوریه، آن چنان عمل می کرد که پیام صلح انقلاب اسلامی و روح قانون اساسی آنرا به یاد می آورد و خردباوری و شجاعت و کرامت نفس تاریخی ایرانی و اسلامی را به جهانیان نشان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نابغه نظامی و قهرمان دیپلماسی بود

سردار سلیمانی نابغه نظامی و قهرمان دیپلماسی بود