مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 دی 1398 ساعت 18:202020-01-04سياسي

بنیاد فرهنگی شهید سردار سلیمانی در ارومیه راه اندازی می شود


بنیاد فرهنگی شهید سردار سلیمانی در ارومیه راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی با ابراز تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به مردم ایران و به ویژه مقام معظم رهبری، رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا شمال غرب و فرمانده این قرارگاه و تمام فرماندهان ارتش، سپاه، بسیج، مرزبانی، اطلاعات و هرکسی که به نوعی در تأمین امنیت آذربایجان غربی تلاش می کنند، بیان کرد: شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین و ابلیس ها عاشقانه به دیدار معبود خویش می شتابند.

وی ابراز کرد: خداوند توفیق دهد که شخصیت شهید سپهبد سلیمانی را بازشناسی کنیم تا شخصیت سردار برای جوانان نسل های آینده الگو، الگوی مقاومت، آزادگی، ایستادگی در مقابل دشمنان و تبعیت پذیری از ولایت و تواضع در برابر مردم شود.

شهردار ارومیه عنوان کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی بزرگترین رسالت بر عهده تمام دستگاه فرهنگی است که شخصیت اجتماعی، اخلاقی، رفتاری و سیاسی و نظامی سردار سلیمانی را بازشناسی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از خیابان های اصلی شهر ارومیه به نام شهید سردار سلیمانی نام گذاری می شود، اظهار کرد: در اولین جلسه شورای شهر ارومیه درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد فرهنگی شهید سردار سلیمانی در ارومیه راه اندازی می شود

بنیاد فرهنگی شهید سردار سلیمانی در ارومیه راه اندازی می شود