مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 08:202020-01-05سياسي

انتقاد نماینده کلیمیان در مجلس از اقدام آمریکا با استناد به اصول حقوق بین الملل


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اقدام تروریستی شهادت قاسم سلیمانی را «آخرین تلاش های استکبار و صهیونیسم» نامید و گفت: آیا حمله به یک مقام رسمی خارجی در یک کشور خارجی دیگر نقض اولین حقوق بین الملل نیست؟ - نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اقدام تروریستی شهادت قاسم سلیمانی را آخرین تلاش های استکبار و صهیونیسم نامید و گفت: آیا حمله به یک مقام رسمی خارجی در یک کشور خارجی دیگر نقض اولین حقوق بین الملل نیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیامک مره صدق در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ما ایام تلخی را طی می کنیم؛ روزهایی که عزادار اول آن پدر معنوی موحدان جهان، مقام معظم رهبری است و ما در سوگ سرداری نشسته ایم که نماد مقاومت در برابر ظلم و ایستادگی در برابر صهیونیستم و استکبار است.

نماینده اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نه تنها ملت ایران بلکه همه آزادی خواهان جهان نیز فاجعه شهادت قاسم سلیمانی را محکوم می کند.

این اولین بار نیست که استکبار با بی اعتنایی به قواعد بین المللی دست به جنایت می زند.

در دایره المعارف قمارخانه داری که اکنون در راس دستگاه میلیتاریستی (نظامی گری) آمریکا نشسته است کشتار کودکان و زنان فلسطینی و یمنی و قتل عام مردم سوریه و حتی مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده کلیمیان در مجلس از اقدام آمریکا با استناد به اصول حقوق بین الملل

انتقاد نماینده کلیمیان در مجلس از اقدام آمریکا با استناد به اصول حقوق بین الملل