مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 09:002020-01-05سياسي

توسعه روح مقاومت از توفیقات حاج قاسم است


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه توسعه روح مقاومت از توفیقات حاج قاسم است، گفت: دشمن می داند حملات بی پاسخ نخواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی سعیدی در همایش علما، مبلغان و طلاب استان زنجان با اشاره به نظرات متعدد در مورد نحوه مدیریت آمریکا اظهار کرد: یکی از این نظریات تمرکز به مشکلات داخلی کشورهاست.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه یکی دیگر از تفکرات موجود در مدیریت بر آمریکا این است که از موقعیت و نظم پلیسی در دنیا نمی توان عقب نشست، بیان کرد: تفکر دیگر تمرکز آمریکا بر غرب آسیا است.

وی با اشاره به اینکه نقطه ثقل در آسیا برای تهاجم آمریکا منطقه خاورمیانه است، عنوان کرد: دسترسی به نفت، مقابله با ایران، جلوگیری از خیزش اسلامی، حفظ رژیم اشغالگر صهیونیستی از جمله علل علاقه مندی آمریکا به این منطقه است.

سعیدی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد جنگ تمدن ها ادامه داد: ایجاد جنگ درون تمدنی رویکرد دیگر آمریکا در منطقه است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا برای حضور در منطقه باید از یک جا شروع می کرد، عنوان کرد: نقشه حذف حزب الله به دست رژیم صهیونیستی نخستین گام در این مسیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روح مقاومت از توفیقات حاج قاسم است

توسعه روح مقاومت از توفیقات حاج قاسم است