مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 09:262020-01-05سياسي

فراخوان طراحی یادمان سردار شهید سلیمانی در مشهد منتشر شد


معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فراخوان طراحی یادمان سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، محمدمحسن مصحفی به خبرنگاران اعلام کرد: به منظور تکریم و پاسداشت سردار سرافراز اسلام و ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد اقدام به انتشار فراخوان طراحی یادمان این شهید جبهه مقاومت کرد.

وی ادامه داد: هنرمندان مجسمه ساز، معمار و طراح می توانند طرح خود را در یکی از قالب های سردیس، تندیس یا یادمان حجمی و دائم شهری طراحی و ارائه کنند.

مصحفی گفت: موضوع این فراخوان دلاورمردی و ولایت پذیری این سردار مبارز، حضور و جهاد در میدان وسیع مبارزه از دفاع مقدس تا دفاع از حرم اهل بیت (ع)، الگوگیری از شخصیت سردار به عنوان فرمانده بین المللی محور مقاومت است.

وی افزود: مشخصات هنرمند، رزومه، سوابق، شرح مختصری از توجیه طرح پیشنهاد شده، تکنیک اجرا و ملزومات ساخت باید در قالب فایل متنی به همراه تصاویر ارسال شود.

مصحفی ادامه داد: داوری اولیه بر روی تصاویر آثار و داوری نهایی بر روی ماکت حجمی انجام می شود و هنرمندان مجسمه ساز و طراح می توانند تصاویر خوانا از زوایای مختلف ماکت و اثر پیشنهادی خود یا طرح سه بعدی آن را تا 12 بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی یادمان سردار شهید سلیمانی در مشهد منتشر شد

فراخوان طراحی یادمان سردار شهید سلیمانی در مشهد منتشر شد